A Treat

Weekendbrunch leveret til 200 adresser.

Eksempel på en ordre og en guide til bestilling.

Første skridt - send en forespørgsel

Har du en forespørgsel eller bestilling, skal du i begge tilfælde starte en ordre her på sitet.

Vælg det produkt, du ønsker at bestille - klik her

Under "Bestil"; vælg et ca. antal pakker - samt antallet af kuverter i hver pakke.

Klik på "Send en forespørgsel" og efterfølgende "fortsæt til checkout".

Udfyld bestillingsoplysninger.

Klik på "Send forespørgsel".

Der er INGEN betaling i forbindelse med "Første skridt", og der kræves ingen betalingsoplysninger. Der er blot tale om en forespørgsel, som du kan forvente vi svarer meget hurtigt på. Max 12 times svartid, på alle hverdage.

Eksempel på bestilling

En virksomhed har 200 medarbejdere. 

Ønsket er at treate medarbejderne på deres privatadresser, med en weekendbrunch for 2.

Bestillingsformularen på hjemmesiden udfyldes og sendes, jf. afsnittet "første skridt".

Bestillingen skal falde senest en uge inden leveringsdatoen, og bestillingen skal bekræftes af os, før den er gældende.

Det antal kuverter, som indtastes i din bestilling, er ikke et bindende antal. Du får mulighed for at justere antallet inden levering.

Indhold til 2 gæster pr. pakke (brunch til 400 gæster).
Levering til privatadresser i hele DK – 200 adresser.

Prisen for brunch inkl. drikkevarer for 2 gæster: 

2 x kr. 375,- + 95, - i fragt pr. pakke.

Dvs. 845,- totalt, for bestilling inkl. fragt, ekskl. moms.

Betalingen foregår på faktura efter nærmere aftale.

Inden levering

Inden leveringen fremsendes et ark, hvor I bedes påføre alle modtagernes adresser samt evt. noter til chaufføren.

Ønskes pakkerne leveret samlet til virksomhedsadressen, kan fragtudgiften i de fleste tilfælde spares. Dette afhængig af ordrens størrelse.

Vi vil typisk levere en "Weekendbrunch" om fredagen, med henblik på, at den skal nydes enten lørdag eller søndag.

Bemærk: kun adresser i Danmark og på brofaste øer.

Selve leveringen

  • Kølepakken leveres på adressen dagen inden eventen mellem kl. 07.00 og 17.00.
  • Hver modtager får en mail fra fragtfirmaet Xpressen, med data om forsendelsen, samt et link til Track & Trace, hvor de kan følge pakken samt se, hvor og hvornår pakken er leveret.
  • Ønsker modtageren på dagen for leveringen at få en status på leveringstidspunktet, kontaktes Xpressen på telefon jf. info i Track & Trace mailen.
  • Når kølekassen er modtaget, skal den åbnes og indholdet skal sættes i eget køleskab.
  • Alle retter er nummereret, så det er nemt at se, hvilke bokse der hører til hvilken ret, når medarbejderen skal samle retterne.
  • Er en pakke - mod forventning - ikke leveret kl. 19.00 på leveringsdatoen, skal medarbejderen kontakte A Treat. Herefter sørger vi for at leveringen kommer frem.

Klik her for at starte din bestilling